wtorek, 12 kwietnia 2011

Dziś recenzja Roksany, którą serdecznie pozdrawiam:)

Hej. Dzisiaj kilka słów na temat PIANKI DO WŁOSÓW WELLAFLEX - 2-DNIOWA OBJĘTOŚĆ.
Produkt ten otrzymałam do przetestowania od Wizaż24.pl
Jak widać zakrętka jest trochę połamana, niestety koperta w której otrzymałam kosmetyki była uszkodzona. O dziwo nic nie zginęło, a uszkodzeniu uległa na szczęście tylko zakrętka od pianki.
Kilka lat temu miałam taki czas, że regularnie używałam pianki do włosów lecz z czasem mi przeszło, aż do dnia kiedy otrzymałam paczkę od wizaż24.pl
Teraz na nowo po każdym myciu włosów nakładam piankę. Uwielbiam ją za zapach, który jest delikatny, świeży i utrzymuje się na włosach. Poza tym pianka dobrze się aplikuje, nie obciąża i nie skleja włosów. Faktycznie lekko nadaje im objętości. Włosy dobrze się układają.
Produkt ma ładne opakowanie. Po naciśnięciu aplikuje się odpowiednia ilość pianki o idealnej konsystencji.
Cena i wydajność jest ok.
Może mega objętości dzięki temu produktowi nie uzyskamy, ale mi i tak działanie tej pianki i cała reszta naprawdę odpowiada. Polecam.




www.r-roksi.blogspot.com






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz