piątek, 18 stycznia 2013

BESTSELLER OSTATNICH MIESIĘCY!



Marka Eveline jest jedna z najlepiej sprzedających się w naszym sklepie od kilku miesięcy.
Dziś chciałbym Wam zaprezentować kilka opinii na temat najlepiej sprzedającego się produktu EVELINE , które Nasi Konsultanci przesyłają do nas! 




Opinie 1 2 3 4 5 

1 2 3 4 5
Autor: miśka22
Skuteczna odżywka
Odżywka na prawdę działa , stosując ją regularnie widać efekty, rzęsy nie wypadają są mocniejsze i bardziej elastyczne.
1 2 3 4 5
Autor: annabauer
Prawdziwe działanie 
Odzywka pogrubia i wydłuża rzęsy stopniowo alw widocznie. Polecam.
1 2 3 4 5
Autor: evanuela
Bardzo dobre
Serum ma duże opakowanie, jest wydajne i do tego tanie. Ja stosuję je tylko jako bazę pod tusz do rzęs ponieważ poza nim używam też odżywki do rzęs firmy L'biotica. Serum to idealnie rozczesuje i rozdziela rzęsy dzięki czemu nie mam już żadnych problemów z nakładaniem tuszu oraz posklejanym rzęsami. Na pewno będzie to jeden z moich ulubionych i stale goszczący w kosmetyczce kosmetyków.
1 2 3 4 5
Autor: Ninka
Rzęsy po nim zdecydowanie dłuższe!
Wydłuża rzęsy! Mniej wypadają. Niewiele kosztuje a działa. Na pewno zagości u mnie na dłużej. Stosuję jako baza, jest fenomenalne.
1 2 3 4 5
Autor: Edzia123
Serum jak najbardziej na TAK!
To jest już moje 3 opakowanie i jestem zachwycona. Przy częstym używaniu tego serum , nasze rzęsy są w bardzo dobrej kondycji. Niedrogie i wydajne opakowanie.Używam go również jako bazę pod tusz.Efekt jest fenomenalny. Polecam bardzo serdecznie ;)
1 2 3 4 5
Autor: CzarnaKosmetyczka
Świetne serum
Mam za sobą dopiero jedno opakowanie, bo dość trudno ją zdobyć w moich okolicach, natomiast jest bardzo skuteczne i przede wszystkim wydajne. U mnie wystarczyło na dwa tygodnie i faktycznie poprawiło kondycję moich rzęs. Przy regularnym stosowaniu zapobiega wypadaniu rzęs, stają się one dłuższe.
1 2 3 4 5
Autor: RebelChica
K A P I T A L N E
Serum jest nie do przebicia. Polecam naprawdę wszystkim. Widocznie poprawia kondycję rzęs. Stosuję również jako bazę pod tusz do rzęs. Raz jeszcze P O L E C A M
1 2 3 4 5
Autor: Lala
CUDO
Po tygodniu stosowania zauważyłam już poprawę kondycji rzęs, nie wypadają już w ogóle podczas demakijażu. Ponadto pojawiło się sporo nowych ''włosów'' , wcześniej były pojedyncze, teraz jest ich więcej. Serum jest świetne, dzięki niemu tusz lepiej się trzyma, nawet jeśli jest z dolnej półki. Serdecznie polecam.
1 2 3 4 5
Autor: Malina19
Polecam.
Odżywka Eveline nałożona przed jakimkolwiek tuszem, sprawia że rzęsy są grubsze, gęstsze - zapewnia bardziej spektakularny efekt. To mój must have jeśli chodzi o malowanie rzęs. Więc jeśli któraś z Was nie miała jeszcze okazji przetestowac tego rodzaju kosmetyku - zachęcam do nadrobienia zaległości Nie umiem dokładnie powiedziec jak odżywka wpływa na ogólną kondycję rzęs - nakładałam ją przez 2 tygodnie przed spaniem, ale nie zauważyłam raczej żebym miała więcej rzęs, czy żeby były dłuższe, może jedynie mniej mi wypadają - co też jest oczywiście zaletą. Nie wiem jeszcze jak działa na brwi, ale widzę że jedna z wizażanek próbowała i chwaliła, więc chyba spróbuję Używam tego produktu od: miesiącaIlość zużytych opakowań: 1 w trakcie
1 2 3 4 5
Autor: paulina728
Świetnie wzmacnia rzęsy
Odżywkę tą zakupiłam ze względu na to, że moje rzęsy były dość w kiepskim stanie po codziennym stosowaniu maskary. Nigdy wcześniej nie stosowałam odżywek do rzęs gdyż nie były mi potrzebne, wybrałam akurat ta dlatego, że posiadam z tej firmy odżywki do paznokci i jestem zachwycona, dlatego pomyślałam, ze skoro tamto jest dobre, to to również powinno i jest. Odżywkę stosuje zawsze jako bazę pod maskarę, czasem nawet przeciągnę rzęsy samą odżywką i nie ruszam maskary wcale. Dzięki niej moje rzęsy są w dużo lepszym stanie, są gęstsze, dłuższe i zdrowe. Nie wypadają, ani nie łamią się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz