niedziela, 2 września 2012

Recenzja Oliwii



Odżywka nie była dla mnie zaskoczeniem, ponieważ miałam z nią styczność już wcześniej i wiedziałam jak moje włosy na nią reagują. Zarówno kiedyś jak i teraz jestem z niej zadowolona. Lubie jej zapach i konsystencję. Po zastosowaniu włosy świetnie się rozczesują, są miłe w dotyku i pięknie się błyszczą. Ostatnio użyłam jej podczas laminowania i efekt był jeszcze lepszy, a co najważniejsze nie przetłuszcza i nie obciąża moich włosów :)


Cienie były dla mnie nowością. Do wyboru miałam 6 odcieni i zdecydowałam się na zielone czego szczerze mówiąc później żałowałam. Zawsze broniłam się od tego koloru na oczach rękami i nogami, ale po wykonaniu pierwszego makijażu zmieniłam zdanie. Najciemniejszy butelkowy odcień przypadł mi najbardziej do gustu i czuję się w nim naprawdę dobrze. Myślę, że na zbliżającą się wielkimi krokami jesień będzie jak znalazł. Pigmentacja jest bardzo dobra, cienie się nie osypują i z łatwością nakładają na powiekę.


Produkty natomiast możecie kupić klikając na linki poniżej:




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz