niedziela, 8 lipca 2012

RECENZJA Żel PALMOLIVE oraz Masło Do Ciała ENLIVEN


Słów kilka o kremowym żelu pod prysznic PALMOLIVE     
Moja opinia: 
  • wydajność - 200 ml wystarczy mi z pewnością na dłuuuugo, używam go codziennie a zużycie minimalne. Co z tym idzie -świetnie się pieni! Niewielka ilość wystarczy do uzyskania pożądanego efektu.
  • Świetna konsystencja i przemiły zapach! Ciężko trafić mi z żelem, którego zapach mi się spodoba - ten jest świetny ;) 
  • Mega nawilżenie! - coraz więcej żeli / płynów do kąpieli wysusza mi skórę. Ten natomiast sprawuje się super, skóra jestgładka nawilżona.
  • Powoduje, że skóra jest przyjemna w dotyku.
  • Dostępność - myślę, że nie powinno być problemu z otrzymaniem jej w drogerii, zachęcam do zakupu w drogerii internetowej www.wizaz24.pl  Cena równie przyjemna jak zapach żelu 
Podsumowując: coraz więcej żeli wysusza mi skórę, teraz w okresie letnim potrzebuję mega nawilżenia, jestem zadowolona, że w moje ręce wpadł ten żel pod prysznic. Więcej recenzji możecie poczytać na stronie wizażu, gdzie dziewczyny również chwalą sobie żele z tej serii. Ja zapraszam na stronę wizaż24 i życzę miłej niedzieli :)   

 Moja opinia:
Zapach - zdecydowanie obłędny ♥ takie kosmetyki lubię - pachną tak samo w opakowaniu jak i na skórze. Niestety zapach nie utrzymuje się zbyt długo. Konsystencja - maślana ;) 100 % strzał w mój gust, jest odpowiednio gęsta by móc ją dobrze rozsmarować.W lekko spowolnionym tempie, ale się wchłania, pozostawia lekki film na skórze. Odpowiednie opakowanie - łatwo wydobyć masło ze środka.Nawilża i natłuszcza świetnie. Skóra odżywiona, odpowiednio zregenerowana i taaaaka pachnąca ♥ Masło jest wydajne i kosztuje grosze - na stronie wizaż24 klik - 7,90 - cena kusi ;) Minusem jest dostępność.  
Podsumowując : masło dobre dla każdego, polecam szczególnie na noc, bo wchłanianie chwilę trwa. Jeśli lubicie pachnące obłędnie kosmetyki, warto zaopatrzyć się w takie masło. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz