piątek, 24 lutego 2012

RECENZJA Dove Pro - Age


Żel pod prysznic Dove Pro - Age

W ramach współpracy z portalem http://wizaz24.pl/ otrzymałam do przetestowania żel pod prysznic 
Dove Pro - Age.
Osobiście bardzo lubię żele pod prysznic i balsamy Dove. 
Są to kosmetyki  w moim odczuciu treściwe oraz mają charakterystyczną nutę zapachową, która akurat mi odpowiada, bo kojarzy mi się z pielęgnacją, czystością.
Moja opinia:
Konsystencja i wydajność: Kremowa, treściwa, niezbyt gęsta, ale też nie zbyt rzadka. 
Konsystencja żeli pod prysznic Dove bardzo mi odpowiada, gdyż nie lubię zbyt wodnistych żeli. 
Konsystencja tego żelu sprawia, że jest on wydajny, łatwo się na skórze rozprowadza, 
nie pieni się sam z siebie, tylko przy użyciu gąbki. Odcień to kremowy, delikatny róż.
Właściwości: Ocenie właściwości nawilżających i odżywczych żelu nie jest takie proste, 
ponieważ kontakt z kosmetykiem jest chwilowy no i jest on spłukiwany ze skóry. 
Żel na pewno nie wysusza skóry, skóra po jego użyciu jest gładka i przyjemna w dotyku. 
Żel dobrze mi się sprawdził akurat w tym okresie mrozów. 
Stwierdzenie, czy skóra nabiera blasku i witalności jest dosyć raczej naciągnięte, gdyż jak mówię 
w przypadku takich kosmetyków ich działanie na skórę jest krótkie. 
Po prostu żel dobrze oczyszcza skórę, nie podrażnił mnie, nie uczulił, nie wysuszył mojej skóry.
Podsumowanie: Żel ma kremową, treściwą konsystencję i przyjemny zapach. 
Dobrze oczyszcza skórę, nie powodując podrażnień i wysuszenia.
Ocena: 4/5
Czy kupiłabym? Tak.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz